Diyetinizi Bozmamak 5 Harika teklif

Diyetinizi bozmadan 5 iyi tavsiye Sizde Pazartesi başladığınız Diyeti en çok bir hafta sürdüren ettirebilen kadınlardan mısınız? Kendinize haksızlık etmeyin sebebiyse çoğu kadın sizin benzeri. Diyet Büyük bir kararlılıkla başlayan Diyet , kısa süre sonra bozuluyorsa, Diyet motivasyonunuzu kaybediyorsunuz manasına gelmektedir. elbette bozmadan bir Diyeti yürütmek mümkün mü? Elbette mümkün. işte size yüksek Diyet motivasyonu için 5 altın teklif. 1. Kendinize küçük hedefler koyun. öncelikle kafanızdaki soru işaretlerinden kurtulun. “Kilo verebilir miyim?”, “Ayda kaç kilo verebilirim?” gibi soruları sormak yerine ” Diyet e başlamak ve elbette istersem kilo verebilirim.” deyin. Ve kendinizi aylık kilolarla sınırlandırmayın. “Ayda 5 kilo vereceğim.” demek yerine “Yılda 15 kilo vermeyi hedefliyorum.” deyin. Diyet ‘e ilk başladığınızda, kilolarınızı yavaş yavaş vermeniz yerindedir. Sıhhatli Diyet Aylık bir limit koyup buna ulaşamazsanız keyfiniz bozulur.Buna hiç gerek yoktur! 2. Haftada bir tartılın. Sağlıklı Diyet Her gün ısrarla tartılıp gramların hesap yapmanıza gerek bulunmamakta. Bunun yerine kendinize bir gün belirleyin ve her hafta o gün ve mümkünse aynı saatte(mesela sabah uyanır uyanmaz) tartılın. Tartıda gördüğünüz kiloyu da not edin. Her hafta elde ettiğiniz rakamları karşılaştırdığınızda, göreceksiniz moraliniz yükselecek. 3 Her hafta bir armağan. Her hafta not ettiğiniz kilo değişimleri için de kendinizi kutlama edin. ister yarım kilo vermiş olun ister 2 kilo. şayet tartıda hedefinize güzel bir değişim görmüşseniz, kendinizi yemek ve abur cubur dışında bir şeyle ödüllendirin. 4. Yazın. Hafta boyunca her gün yiyeceğiniz ve içtiğiniz her notu yazabileceğiniz bir defter edinin ve boğazınızdan geçen herşeyi yazın.Ne kadar aşırı şey tükettiğinize hayret edeceksiniz! 5.Su,su ve yine su. Sağlıklı Diyet için hayat için vazgeçilmez olan su, Diyet yaparken çok fazla daha büyük öneme sahiptir. Metabolizmanızı hızlandırarak daha hareketli kilo vermenizi sağlayan suyu hayatınızdan eksik etmeyin ve günde yaklaşık 2 litre su tüketin.

Advertisements