Kaliteli Oto Ekspertiz

ekspertizKaliteli Oto Ekspertiz 

Çoğu insan vasıta alabilecek bir duruma geldi. Bunlardan birisi de benim. İçimden geçen, herkesin de bulunduğu bu gibi yeni bir otomobil almak yani içi sıfır, hiç kullanılmamış bir otomobil olması. Ancak maddi durum buna izin vermiyor. Bu halde kendim de diğer kişiler benzeri ikinci el araba bakmaya başladım. Türlü internet sitelerinde bilhassa ikinci el alım satım sektörü oldukça hareketli bir halde. Sektörde binlerce 2. el otomobil var ama birçoğu fena arabalar. Arabalar meselesinde bizlere verilen bilgiler çoğu zaman yanlış yada eksik olmaktadır. Örneğin otomobil önceden kaza yapmış olmakta fakat bu kayıtlı olmadığı için bize de söylenmeyebiliyor. Veya aracın kilometresi ile oynanabiliyor. Şirinevler de oturan birisi olarak bu gibi aksiliklerin başıma gelmesin diye almak istediğim vasıtası Avcılar araba ekspertiz’e götürdüm. Bu konu için aşırı araştırmalar yaptım. Çok Sayıda otomobil ekspertiz firması var ancak güvenilir ve kaliteli bir firma olması lüzumlu. Avcılar otomobil ekspertiz firması geniş araştırmalarım sonucunda karar kıldığım yer oldu. Önceden telefon ile randevu aldım ve randevu günü beğendiğim vasıtası oraya götürdüm. Çok fazla güler yüzlü bir karşılama sonrasında vasıtası detaylı bir incelemeye aldılar. Araç bu zaman zarfında çeşitli denemelere tabi tutuluyor. Otomobilin tekerliklerine kadar her noktası testten geçiriliyor. Arıza var ise tetkik ediliyor ve sorunun sebebi ortaya çıkarılıyor.Yani bir personele götürsem bu kadar derin inceleme yapamaz. Kaldı ki en yeni teknolojiye sahiptir makineler ile çalışıyorlar. Bu makineler sayesinde otomobilin tüm beynine bakılıyor. Sektörün Avcılarda ve Bakırköy’de iki sektörü bulunuyor. Araç birçok denemeden geçiriliyor kapsamlı bir şekilde incelemeye alınıyor vb. tüm bunlardan sonra tıpkı hastane belgeleri benzeri otomobilinde sonuçları olmaktadır. Bu raporlar sayfaya aktarılmış yazı şeklinde bana verildi. Ben bu yazılarda edinmeyi düşündüğüm vasıta meselesi için tüm detayları, doğruları ve yanlışları öğrenmiş oldum. Tabi ki vasıta hakkındaki görüşlerimi değiştirdi bu dokümanlar. Otomobili almaktan vazgeçtim nedeni ise bilmediğim çok fazla arızası olduğunu öğrendim. Avcılar otomobil ekspertiz sektörünü herkese tavsiye ediyorum.

http://oto-expertiz.com/

